Facebook Pixel

Zwroty i reklamacje

 

Zwrot produktu (odstąpienie od umowy)

Zgodnie z Ustawą z dnia 30.05.2014r. (Dz. U. z 2014 nr 827) każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni od chwili otrzymania towaru. Zwracany produkt nie może nosić żadnych śladów użytkowania (w tym śladów zapachowych), musi posiadać nienaruszone metki oraz oryginalne opakowanie.

formularz

Krok 1.

Wypełnij formularz zwrotu
(pobierz)

paczka

Krok 2.

Spakuj starannie produkt.
Pamiętaj, aby w paczce umieścić wypełniony formularz zwrotu i potwierdzenie zakupu

wysyłka

Krok 3.

Wyślij paczkę z dopiskiem „ZWROT" na adres:
Promese.pl
ul. Matejki 36b
63- 400 Ostrów Wielkopolski

zwrot

Krok 4.

Zwrot środków następuje maksymalnie w ciągu 14 dni na wskazany w odstąpieniu od umowy rachunek bankowy



✔ Koszty zwrotu ponosi kupujący.

✘ Nie przyjmujemy paczek zwrotnych za pobraniem oraz wysyłanych do paczkomatów.

✔Zamówienia opłacone przez: PayPal zwracamy przez PayPal, PayU zwracamy przez PayU, płatność przy odbiorze zwracamy na konto bankowe.

Reklamacja

Jeżeli otrzymany towar jest niezgodny z zamówieniem lub wadliwy prosimy o zgłoszenie reklamacji drogą mailową na adres: reklamacje@promese.pl.

formularz

Krok 1.

Wypełnij formularz reklamacyjny
(pobierz)

paczka

Krok 2.

Spakuj starannie produkt.
Pamiętaj, aby w paczce umieścić wypełniony formularz reklamacyjny i potwierdzenie zakupu

wysyłka

Krok 3.

Wyślij paczkę z dopiskiem „REKLAMACJA" na adres:
Promese.pl
ul. Matejki 36b
63- 400 Ostrów Wielkopolski

decyzja

Krok 4.

Sklep na ustosunkowanie się do reklamacji ma 14 dni, jednak postaramy się, aby było to możliwie jak najszybciej.
O wyniku rozpatrywanej reklamacji powiadomimy drogą mailową.

Kontakt

W razie dodatkowych pytań zachęcamy do kontaktu:
e-mail: kontakt@promese.pl
tel. 514 909 202