Używamy cookies aby ułatwić korzystanie ze sklepu. Zgodnie z dyrektywą dotyczącą prywatności w sieci, musimy zapytać o Twoją zgodę na zapisywanie plików cookies. Dowiedz się więcej.
Zwroty i reklamacje
Zwrot produktu (odstąpienie od umowy)
Zgodnie z Ustawą z dnia 30.05.2014r. (Dz. U. z 2014 nr 827) każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni od chwili otrzymania towaru. Zwracany produkt nie może nosić żadnych śladów użytkowania (w tym śladów zapachowych), musi posiadać nienaruszone metki oraz oryginalne opakowanie.
![]() Krok 1. Wypełnij formularz zwrotu | ![]() Krok 2. Spakuj starannie produkt. | ![]() Krok 3. Wyślij paczkę z dopiskiem „ZWROT" na adres: | ![]() Krok 4. Zwrot środków następuje maksymalnie w ciągu 14 dni na wskazany w odstąpieniu od umowy rachunek bankowy |
---|
✔ Koszty zwrotu ponosi kupujący.
✘ Nie przyjmujemy paczek zwrotnych za pobraniem oraz wysyłanych do paczkomatów.
✔Zamówienia opłacone przez: PayPal zwracamy przez PayPal, PayU zwracamy przez PayU, płatność przy odbiorze zwracamy na konto bankowe.
Reklamacja
Jeżeli otrzymany towar jest niezgodny z zamówieniem lub wadliwy prosimy o zgłoszenie reklamacji drogą mailową na adres: reklamacje@promese.pl.
![]() Krok 1. Wypełnij formularz reklamacyjny | ![]() Krok 2. Spakuj starannie produkt. | ![]() Krok 3. Wyślij paczkę z dopiskiem „REKLAMACJA" na adres: | ![]() Krok 4. Sklep na ustosunkowanie się do reklamacji ma 14 dni, jednak postaramy się, aby było to możliwie jak najszybciej. |
---|
Kontakt
W razie dodatkowych pytań zachęcamy do kontaktu:
e-mail: kontakt@promese.pl
tel. 514 909 202