Facebook Pixel

Najczęściej zadawane pytania

Na jakim etapie jest moje zamówienie? Kiedy otrzymam przesyłkę?

Po złożeniu zamówienia w naszym sklepie będziemy informować o każdej zmianie jego statusu drogą mailową.
O wysyłce powiadomimy osobną wiadomością wskazując numer Twojej paczki. Standardowy czas wysyłki zamówienia wynosi 1-3 dni robocze.

Czy mogę zmienić adres dostawy bądź dane kontaktowe w moim zamówieniu?

Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie, jeśli będzie to możliwe zmiany zostaną wprowadzone.

Dlaczego moje zamówienie zostało anulowane?

Na dokonanie wpłaty za zamówienie czekamy 5 dni.
W przypadku braku wpłaty po upływie tego czasu zamówienie zostanie automatycznie anulowane i koniecznym będzie złożenie kolejnego.

Czy mogę anulować zamówienie?

To zależy od etapu, na jakim jest jego realizacja, jeśli nie jest ono w trakcie przygotowywania do wysyłki lub wysłane zostanie anulowane.
W celu anulowania zamówienia prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.

Czy mogę zastrzec godziny dostawy?

Godziny pracy poszczególnych kurierów w konkretnych miastach niestety nie zależą od nas, dlatego nie możemy zagwarantować, że kurier doręczy paczkę zgodnie z preferowaną godziną.
W przypadku, kiedy istnieje wysokie prawdopodobieństwo, że nie będzie Cię w domu sugerujemy dostawę za pośrednictwem paczkomatu InPost. Dzięki temu odbiór przesyłki będzie możliwy o dowolnej dla Ciebie godzinie.

Czy jest możliwość odbioru osobistego?

Nie posiadamy punktu odbioru, zamówienia realizujemy tylko drogą wysyłkową, dlatego nie ma możliwości odbioru osobistego.

W jakim czasie otrzymam swoje zamówienie?

Zamówienia wysyłane są w ciągu 1-3 dni roboczych.

Jakie są dostępne formy płatności?

Dostępne formy płatności:
Płatność przy odbiorze
Płatność przelewem tradycyjnym (może wydłużyć realizację zamówienia o jeden dzień)
Szybka płatność i płatność kartą poprzez PayU

Na jakie dane wykonać przelew za zamówienie?

Dane do przelewów tradycyjnych:
Promese.pl sp.z o.o.
ul. Piękna 28a
60-591 Poznań
Numer rachunku: 27 1050 1520 1000 0090 8082 2472

Jakie są koszty dostawy?

Koszty dostawy na terenie Polski:

Darmowa dostawa kurierem od 199 zł

Paczkomaty InPost 10 zł
Kurier InPost 13 zł
Kurier DPD 13 zł
Kurier DPD pobranie 19 zł

Koszt wysyłki jest niezależny od ilości produktów w zamówieniu.

Czy realizujecie dostawę za granicę?

Na ten moment niestety nie wysyłamy paczek za granicę.

Jak dobrać odpowiedni rozmiar?

W karcie każdego produktu w zakładce “OPIS” znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące wymiarów, zalecamy dokładne sprawdzenie wymiarów interesującego Cię produktu. Wszystkie ubrania mierzone są na płasko.

Kto pokrywa koszty zwrotu?

Koszty zwrotu pokrywa kupujący.

Jak dokonać zwrotu towaru?

Zwrot towaru możliwy jest w ciągu maksymalnie 14 dni od chwili dostawy.
Pamiętaj, że zwracany produkt nie może nosić żadnych śladów użytkowania (w tym śladów zapachowych), musi posiadać nienaruszone metki oraz oryginalne opakowanie.

W celu zwrotu towaru należy wypełnić oraz dołączyć do przesyłki fakturę potwierdzającą zakup oraz Formularz zwrotu (pobierz)

Przesyłkę z dopiskiem ZWROT należy wysłać na adres:
Promese.pl
ul. Matejki 36b
63- 400 Ostrów Wielkopolski

Nie przyjmujemy paczek zwrotnych za pobraniem oraz wysyłanych do paczkomatów.
Zwrot środków następuje maksymalnie w ciągu 14 dni na wskazany w odstąpieniu od umowy rachunek bankowy.



Kontakt

Nie znalazłaś odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie? Napisz do nas na: kontakt@promese.pl, postaramy się pomóc. :)